سلام برای اینکه فایل با کیفیتشو بگیرید باید بیاین تو کانال ایستاده گراف تلگرام


***دانــــلود ایــن مــداحـــی***


باید قلبم برا تو حرم باشه

دائم بساط روضه تو علم باشه

وقتی زندگیم شده عاشقی و دلبرم حسینه

روز و شب ندارم حرف اول و اخرم حسینه

صرف تو شد همه روز و شب های من

با تو سر شد شب و روز دنیای من

حسین اقای من

صل علی خامس ال عبا ساکن کرب و بلا یا حسین

**********

باید جونش برا تو فدایی شه

هر کی به لطف فاطمه کربلایی شه

بین عشقای تو دنیا به خدا بهترین حسینه

 وقتی مقصد تموم عاشقا اربعین حسینه

من مجنون و حرم تو رویای من

خوشبختم چون تو هستی لیلای من

حسین اقای من

صل علی خامس ال عبا ساکن کرب و بلا یا حسین

**********

غلامت عاقبتش بخیر میشه

 با یک نگاه تو یه شبه زهیر میشه

هر کی عمریه شده سینه زن نوکر حسینه

حتما با دعای خیر پدر و مادر حسینه

دونه دونه میریزه این اشکای من

گریوم میشم تا بگیری دستای من

حسین اقای من

صل علی خامس ال عبا ساکن کرب و بلا یا حسین